Info

Suma podjazdów to 1560 metrów.
Więcej o mnie.

Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2017, Marzec11 - 9
- 2017, Luty16 - 0
- 2017, Styczeń17 - 0
- 2016, Grudzień20 - 4
- 2016, Listopad24 - 0
- 2016, Październik13 - 0
- 2016, Wrzesień18 - 3
- 2016, Sierpień20 - 2
- 2016, Lipiec21 - 7
- 2016, Czerwiec21 - 9
- 2016, Maj15 - 4
- 2016, Kwiecień20 - 9
- 2016, Marzec25 - 18
- 2016, Luty22 - 15
- 2016, Styczeń14 - 9
- 2015, Grudzień13 - 7
- 2015, Listopad9 - 3
- 2015, Październik13 - 0
- 2015, Wrzesień20 - 10
- 2015, Sierpień22 - 15
- 2015, Lipiec19 - 14
- 2015, Czerwiec20 - 11
- 2015, Maj20 - 0
- 2015, Kwiecień19 - 2
- 2015, Marzec28 - 0
- 2015, Luty16 - 0
- 2015, Styczeń7 - 0
- 2014, Grudzień19 - 0
- 2014, Listopad16 - 0
- 2014, Październik13 - 0
- 2014, Wrzesień12 - 0
- 2014, Sierpień20 - 3
- 2014, Lipiec21 - 2
- 2014, Czerwiec18 - 7
- 2014, Maj18 - 1
- 2014, Kwiecień18 - 3
- 2014, Marzec15 - 2
- 2014, Luty12 - 0
- 2014, Styczeń12 - 11
- 2013, Grudzień11 - 3
- 2013, Październik11 - 3
- 2013, Wrzesień12 - 2
- 2013, Sierpień20 - 0
- 2013, Lipiec18 - 0
- 2013, Czerwiec16 - 0
- 2013, Maj14 - 2
- 2013, Kwiecień15 - 8
- 2013, Marzec16 - 14
- 2013, Luty10 - 0
- 2013, Styczeń10 - 0
- 2012, Grudzień10 - 3
- 2012, Październik7 - 0
- 2012, Wrzesień14 - 1
- 2012, Sierpień16 - 2
- 2012, Lipiec17 - 0
- 2012, Czerwiec14 - 3
- 2012, Maj14 - 0
- 2012, Kwiecień13 - 0
- 2012, Marzec15 - 2
- 2012, Luty8 - 2
- 2012, Styczeń11 - 0
- 2011, Grudzień3 - 0
- 2011, Listopad6 - 0
- 2011, Październik13 - 0
- 2011, Wrzesień11 - 0
- 2011, Sierpień19 - 0
- 2011, Lipiec13 - 0
- 2011, Maj12 - 0
- 2011, Kwiecień9 - 0
- 2011, Marzec18 - 2
- 2011, Luty10 - 6
- 2011, Styczeń13 - 3
- 2010, Listopad6 - 2
- 2010, Październik9 - 1
- 2010, Wrzesień10 - 1
- 2010, Sierpień4 - 0
- 2010, Lipiec8 - 1
- 2010, Czerwiec9 - 2
- 2010, Maj10 - 0
- 2010, Kwiecień9 - 0
- 2010, Marzec12 - 0
- 2010, Luty5 - 0
- 2010, Styczeń13 - 0
- 2009, Grudzień2 - 0
- 2009, Październik2 - 1
- 2009, Wrzesień10 - 0
- 2009, Sierpień7 - 0
- 2009, Lipiec3 - 0
- 2009, Czerwiec6 - 0
- 2009, Maj9 - 0
- 2009, Kwiecień4 - 1
- 2008, Kwiecień4 - 1
- 2008, Marzec10 - 3
- 2008, Luty12 - 3
- DST 124.86km
- Czas 04:18
- VAVG 29.04km/h
- VMAX 63.00km/h
- Temperatura 10.0°C
- HRmax 178 ( 89%)
- HRavg 143 ( 71%)
- Kalorie 2182kcal
- Sprzęt Orłowski Alu Dedacciai Basic
- Aktywność Jazda na rowerze
Vejle-Vonge-Nørre Snede-Bryrup-Yding Skovhøj-Hultum-Vejle
Niedziela, 11 kwietnia 2010 · dodano: 11.04.2010 | Komentarze 0
Znana już trasa z nowymi akcentemi, ale jakże miłymi. Nazywają się one: Yding Skovhøj i Ejer Bavnehøj. Oto parę słów na ich temat:
Są to wzniesienia położone w pobliżu miasta Skanderborg. Yding Skovhøj (170,77 m n.p.m. lub 173 m n.p.m.) – najwyższy pod względem wysokości n.p.m. punkt w Danii. Nie jest on jednak najwyższym naturalnym wzniesieniem, gdyż szczyt zwieńczony jest nagrobnym kurhanem z epoki brązu. Jest drugim pod tym względem za Møllehøj (170,86 m n.p.m.). Ustępuje mu jednak tylko o 9 cm... Sam podjazd ma około 6,2% średniego nachylenia, różnicę poziomów około 80 metrów i długość około 1300 metrów (dane odnoszą się do podjazdu od strony Yding). Wariantów na podjazd jest kilka. Ja wjechałem trochę nietypowo, bo od strony Tåning, po drodze pokonując także zdecydowanie większą część podjazdu na Ejer Bavnehøj (na samą jego kulminację nie wjechałem z uwagi na inny kierunek jazdy). Ejer Bavnehøj to z kolei trzeci pod względem wysokości n.p.m. najwyższy punkt Danii z wysokością 170,35 m n.p.m.
80 km pod wiatr i to przeważnie czołowy i bardzo mocny dziś i 45 km mocno z wiatrem w plecy. Poza tym było słonecznie, choć wciąż niebyt ciepło – około 10 C, drogi puste...
Pierwszy trening w sezonie z dużą tarczą w korbie. Kłopoty z obsługą blatu jakie miałem dotychczas skończyły się wraz z zakupem nowej przerzutki (Shimano Ultegra). W poprzedniej sprężyna naciągnęła się tak, że nie była w stanie obsługiwać dużej zębatki. To był pierwszy trening na nieco twardszych przełożeniach, więc nie do końca jestem jeszcze przyzwyczajony. Myślę jednak, że po dwóch, góra trzech treningach noga się dostosuje. Dorzucam zdjęcie nowej części ;-)
Prędkość przeciętna tylko i aż około 29,0 km/h. Miałem nadzieję na więcej po założeniu blatu. Jednak jak pisałem 80 km jazdy pod czołowy wiatr wiejący z prędkością około 10-15 m/s „wybił mi to z głowy”. Zobaczymy jak to wypadnie na następnych treningach w warunkach nazwijmy to „bardziej zbliżonych do normalnych”. przerzutka przednia Shimano Ultegra
© Bucz