Info

Suma podjazdów to 1560 metrów.
Więcej o mnie.

Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2017, Marzec11 - 9
- 2017, Luty16 - 0
- 2017, Styczeń17 - 0
- 2016, Grudzień20 - 4
- 2016, Listopad24 - 0
- 2016, Październik13 - 0
- 2016, Wrzesień18 - 3
- 2016, Sierpień20 - 2
- 2016, Lipiec21 - 7
- 2016, Czerwiec21 - 9
- 2016, Maj15 - 4
- 2016, Kwiecień20 - 9
- 2016, Marzec25 - 18
- 2016, Luty22 - 15
- 2016, Styczeń14 - 9
- 2015, Grudzień13 - 7
- 2015, Listopad9 - 3
- 2015, Październik13 - 0
- 2015, Wrzesień20 - 10
- 2015, Sierpień22 - 15
- 2015, Lipiec19 - 14
- 2015, Czerwiec20 - 11
- 2015, Maj20 - 0
- 2015, Kwiecień19 - 2
- 2015, Marzec28 - 0
- 2015, Luty16 - 0
- 2015, Styczeń7 - 0
- 2014, Grudzień19 - 0
- 2014, Listopad16 - 0
- 2014, Październik13 - 0
- 2014, Wrzesień12 - 0
- 2014, Sierpień20 - 3
- 2014, Lipiec21 - 2
- 2014, Czerwiec18 - 7
- 2014, Maj18 - 1
- 2014, Kwiecień18 - 3
- 2014, Marzec15 - 2
- 2014, Luty12 - 0
- 2014, Styczeń12 - 11
- 2013, Grudzień11 - 3
- 2013, Październik11 - 3
- 2013, Wrzesień12 - 2
- 2013, Sierpień20 - 0
- 2013, Lipiec18 - 0
- 2013, Czerwiec16 - 0
- 2013, Maj14 - 2
- 2013, Kwiecień15 - 8
- 2013, Marzec16 - 14
- 2013, Luty10 - 0
- 2013, Styczeń10 - 0
- 2012, Grudzień10 - 3
- 2012, Październik7 - 0
- 2012, Wrzesień14 - 1
- 2012, Sierpień16 - 2
- 2012, Lipiec17 - 0
- 2012, Czerwiec14 - 3
- 2012, Maj14 - 0
- 2012, Kwiecień13 - 0
- 2012, Marzec15 - 2
- 2012, Luty8 - 2
- 2012, Styczeń11 - 0
- 2011, Grudzień3 - 0
- 2011, Listopad6 - 0
- 2011, Październik13 - 0
- 2011, Wrzesień11 - 0
- 2011, Sierpień19 - 0
- 2011, Lipiec13 - 0
- 2011, Maj12 - 0
- 2011, Kwiecień9 - 0
- 2011, Marzec18 - 2
- 2011, Luty10 - 6
- 2011, Styczeń13 - 3
- 2010, Listopad6 - 2
- 2010, Październik9 - 1
- 2010, Wrzesień10 - 1
- 2010, Sierpień4 - 0
- 2010, Lipiec8 - 1
- 2010, Czerwiec9 - 2
- 2010, Maj10 - 0
- 2010, Kwiecień9 - 0
- 2010, Marzec12 - 0
- 2010, Luty5 - 0
- 2010, Styczeń13 - 0
- 2009, Grudzień2 - 0
- 2009, Październik2 - 1
- 2009, Wrzesień10 - 0
- 2009, Sierpień7 - 0
- 2009, Lipiec3 - 0
- 2009, Czerwiec6 - 0
- 2009, Maj9 - 0
- 2009, Kwiecień4 - 1
- 2008, Kwiecień4 - 1
- 2008, Marzec10 - 3
- 2008, Luty12 - 3
- DST 48.35km
- Czas 02:03
- VAVG 23.59km/h
- VMAX 57.20km/h
- Temperatura 9.0°C
- HRmax 187 ( 93%)
- HRavg 140 ( 70%)
- Kalorie 993kcal
- Sprzęt Orłowski Alu Dedacciai Basic
- Aktywność Jazda na rowerze
Vejle fjord – siła, interwały
Wtorek, 30 marca 2010 · dodano: 30.03.2010 | Komentarze 0
Trening siły, interwałowy w schemacie:
- rozgrzewka-dojazd 15 minut,
- podjazd 5 minut, zjazd-odpoczynek 5 minuty – 10 powtórzeń,
- powrót-rozjazd 15 minut.
Pierwszy podjazd pokonałem najszybciej, czyli w czasie 4:15, później już nie udało się nawet zejść poniżej 4:45. Były też podejścia z czasem 5:45. Jak widać podjazd, choć krótki potrafi „kopnąć”. Ten trening nie był dla mnie najłatwiejszy od strony mentalnej. Po pierwszym podjeździe, gdzie poszedłem w „trupa” ciężko było wspinać się po raz kolejny. Organizm się nieco buntował, przewracało się w żołądku. Taki jest jednak urok treningów siłowych. Nie ma, że boli, jeśli chcesz być lepszy. Starałem się myśleć o motywujących kwestiach. Jedną z takich myśli było sobotnie zwycięstwo Bartka Huzarskiego we włoskiej etapówce Coppi e Bartali. Generalnie Polacy pokazali się tam z dobrej strony, bo dwa dni wcześniej Przemek Niemiec także wygrał etap i w generalce był drugi. W wyścigu jechały naprawdę przyzwoite ekipy, więc w mizerii polskiego kolarstwa te zwycięstwa po prostu bardzo cieszą. Kiedy ostatni raz Polak wygrał etap jakiegoś ważnego wyścigu w marcu? Nie pamiętam... Złożyłem poprzez stronę internetową gratulacje „Huzarowi” i jakież było moje zaskoczenie, kiedy dostałem odpowiedź zwrotną z podziękowaniami i pozdrowieniami. Duży pozytyw, od bądź co bądź jednego z lepszych kolarzy znad Wisły. Dołączam filmik z You Tube z wyścigu.
Coraz częściej myślę o majowym wyścigu - www.grejsdalsloebet.dk Na liście startowej na dystansie 200 km jest już 331 zawodników! Mam nadzieję, że będę w formie i dane mi będzie wziąć w tym udział.