Info

Suma podjazdów to 1560 metrów.
Więcej o mnie.

Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2017, Marzec11 - 9
- 2017, Luty16 - 0
- 2017, Styczeń17 - 0
- 2016, Grudzień20 - 4
- 2016, Listopad24 - 0
- 2016, Październik13 - 0
- 2016, Wrzesień18 - 3
- 2016, Sierpień20 - 2
- 2016, Lipiec21 - 7
- 2016, Czerwiec21 - 9
- 2016, Maj15 - 4
- 2016, Kwiecień20 - 9
- 2016, Marzec25 - 18
- 2016, Luty22 - 15
- 2016, Styczeń14 - 9
- 2015, Grudzień13 - 7
- 2015, Listopad9 - 3
- 2015, Październik13 - 0
- 2015, Wrzesień20 - 10
- 2015, Sierpień22 - 15
- 2015, Lipiec19 - 14
- 2015, Czerwiec20 - 11
- 2015, Maj20 - 0
- 2015, Kwiecień19 - 2
- 2015, Marzec28 - 0
- 2015, Luty16 - 0
- 2015, Styczeń7 - 0
- 2014, Grudzień19 - 0
- 2014, Listopad16 - 0
- 2014, Październik13 - 0
- 2014, Wrzesień12 - 0
- 2014, Sierpień20 - 3
- 2014, Lipiec21 - 2
- 2014, Czerwiec18 - 7
- 2014, Maj18 - 1
- 2014, Kwiecień18 - 3
- 2014, Marzec15 - 2
- 2014, Luty12 - 0
- 2014, Styczeń12 - 11
- 2013, Grudzień11 - 3
- 2013, Październik11 - 3
- 2013, Wrzesień12 - 2
- 2013, Sierpień20 - 0
- 2013, Lipiec18 - 0
- 2013, Czerwiec16 - 0
- 2013, Maj14 - 2
- 2013, Kwiecień15 - 8
- 2013, Marzec16 - 14
- 2013, Luty10 - 0
- 2013, Styczeń10 - 0
- 2012, Grudzień10 - 3
- 2012, Październik7 - 0
- 2012, Wrzesień14 - 1
- 2012, Sierpień16 - 2
- 2012, Lipiec17 - 0
- 2012, Czerwiec14 - 3
- 2012, Maj14 - 0
- 2012, Kwiecień13 - 0
- 2012, Marzec15 - 2
- 2012, Luty8 - 2
- 2012, Styczeń11 - 0
- 2011, Grudzień3 - 0
- 2011, Listopad6 - 0
- 2011, Październik13 - 0
- 2011, Wrzesień11 - 0
- 2011, Sierpień19 - 0
- 2011, Lipiec13 - 0
- 2011, Maj12 - 0
- 2011, Kwiecień9 - 0
- 2011, Marzec18 - 2
- 2011, Luty10 - 6
- 2011, Styczeń13 - 3
- 2010, Listopad6 - 2
- 2010, Październik9 - 1
- 2010, Wrzesień10 - 1
- 2010, Sierpień4 - 0
- 2010, Lipiec8 - 1
- 2010, Czerwiec9 - 2
- 2010, Maj10 - 0
- 2010, Kwiecień9 - 0
- 2010, Marzec12 - 0
- 2010, Luty5 - 0
- 2010, Styczeń13 - 0
- 2009, Grudzień2 - 0
- 2009, Październik2 - 1
- 2009, Wrzesień10 - 0
- 2009, Sierpień7 - 0
- 2009, Lipiec3 - 0
- 2009, Czerwiec6 - 0
- 2009, Maj9 - 0
- 2009, Kwiecień4 - 1
- 2008, Kwiecień4 - 1
- 2008, Marzec10 - 3
- 2008, Luty12 - 3
- DST 63.81km
- Czas 02:39
- VAVG 24.08km/h
- VMAX 49.90km/h
- Temperatura 0.0°C
- HRmax 179 ( 88%)
- HRavg 146 ( 71%)
- Kalorie 1361kcal
- Sprzęt Orłowski Alu Dedacciai Basic
- Aktywność Jazda na rowerze
Vejle-Husby-Jelling-Søskov-Jennum-Vejlex2
Wtorek, 15 grudnia 2009 · dodano: 15.12.2009 | Komentarze 0
Ten trening to wejście w okres przygotowawczy do sezonu 2010. Po lekturze poradników metodyki treningowej, rozmaitych planów treningowych itp. postanowiłem w tym roku podejść do jazdy mniej „frirajdowo” a więcej w klimacie „reżimu” treningowego. Cele jakie sobie zakładam do wykonania poprzez takie podejście: uzyskanie formy pozwalającej na uczestnictwo w maratonie Grejsdalsloebet 9 maja 2010 w opcji 200km http://www.grejsdalsloebet.dk/index.lasso?-token.indhold=forside i/lub formy dającej możliwości jazdy z przyjemnością tras 150 km i więcej. To są cele i założenie a co z tego wyjdzie to zobaczymy.
Najbliższy miesiąc do dwóch to będzie typowe budowanie bazy poprzez treningi wytrzymałościowe. Będą to treningi dość ekstensywne, w tzw. strefie tlenowej 70-75% HR max (140-150) w celu poprawienia wydolności układu oddechowego i krążenia i zaadoptowania organizmu do treningu specjalistycznego.
I tak dziś rozpocząłem spokojną jazdą. Starałem się utrzymywać większą część treningu w wyznaczonej strefie. Trochę mi w tym przeszkadzał profil trasy, który jest dość pagórkowaty oraz problemy z przednią przerzutką. Drugą rundę jechałem cały czas na blacie, gdyż nie mogłem zredukować przełożenia na niższy tryb. W efekcie na niektórych podjazdach jechałem dość siłowo, z bardzo niska kadencją a tętno mi skakało do 90% HR maks. Generalnie jednak wyszło mnie więcej tak jak powinno wyjść. Większą część treningu – tj. 1:35’ (63%) spędziłem w zakresie tętna 70-80% HR max, jedna piątą czasu poniżej 70% HR max, a 12% tj. 18 minut powyżej 80% HR max.