Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bucz z miasteczka 52°13′N, 21°00′E. Mam przejechane 81034.28 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.19 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 1560 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Bucz.bikestats.pl

Archiwum bloga

*Agrykola x 30*

Wtorek, 2 lutego 2016 · dodano: 03.02.2016 | Komentarze 3

Zima na Agrykoli - ciąg dalszy. Wciąż jeszcze wiszą świąteczne iluminacje, co jest miłym dla oka urozmaiceniem oraz dodatkowym oświetleniem ulicy.

Dziś pogoda była dobra, co zachęciło mnie do zrobienia kilku powtórzeń więcej niż ostatnio. W sumie wykonałem 30 podjazdów. Co prawda dobra pogoda, to nie to samo, co sucha szosa, więc oprócz katowania samego siebie dojeżdżałem też sprzęt. Noga kręciła lepiej niż tydzień temu. Co drugie powtórzenie jechałem na stojąco, z blatu. Pod koniec ręce były już nieco sfatygowane, więc sylwetka robiła się coraz bardziej trzepacka.


Kategoria trening



Komentarze
leszczyk
| 14:55 środa, 3 lutego 2016 | linkuj Masz rację, nie mam pojęcia o ekonomice jazdy, dlatego m.innymi się męczę. Popatrzę po internetach czego się trzymać, oprócz ramy oczywiście.
Bucz
| 14:32 środa, 3 lutego 2016 | linkuj leszczyk - stylówa to podstawa! Bardziej serio - optymalna sylwetka, to optymalne wykorzystanie energii wkładanej w ruch. Warto o to dbać. W zawodowym peletonie sędziowie nie przyznają not za styl jazdy, ale przykładowo na sztywnym podjeździe zawodnicy jadą w bardzo podobny do siebie sposób. Wśród amatorów, na takim samym podjeździe można by się doliczyć większej ilości stylów, ze stylem dowolnym na czele ;-)
leszczyk
| 10:18 środa, 3 lutego 2016 | linkuj Na podjazdowym treningu dbasz jeszcze o stylową sylwetkę - brawo, podziwiam :-)
Dobrze, że mnie nikt nie filmował ostatnio na mojej górce, leżenie na kierze chyba nie jest wzorem stylu ;-)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktakj
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]